Зустріч із лікарями первинної ланки у Києві зібрала близько 70 фахівців

25 жовтня 2023 р. 19:47

24 жовтня Центр гідності дитини УКУ провів зустріч лікарів первинної ланки зі службами перенаправлення у випадку виявлення насильства над дітьми «Впровадження алгоритму взаємодії допомагаючих служб із первинною ланкою медицини у веденні постраждалих від сексуального насильства» у Києві.

Метою нетворкінгу було налагодження співпраці між лікарями первинної ланки та установами, які фіксують, розслідують сексуальні злочини та здійснюють супровід постраждалих.

У події взяли участь представники академічної спільноти, громадських організацій, прокурори, психологи та лікарі. Зокрема:

  • Вікторія Петрова, менеджерка проєкту “Моніторинг та ведення випадків сексуального насилля в пацієнтів різних вікових категорій у практиці лікарів первинної ланки
  • Євгенія Мельник, керівниця Академії НСЗУ
  • Дем‘яненко Галина Георгіївна-завідувач амбулаторії №1 КНП ЦПМСД №2 Дарницького району
  • Віктор Мисяк, прокурор першого відділу управління процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення у кримінальних провадженнях про злочини, пов'язані із сексуальним насильством Департаменту протидії злочинам, вчиненим в умовах збройного конфлікту Офісу Генерального прокурора
  • Марта Змисла, адвокатка, координаторка "ЮрФем: підтримки"
  • Катерина Бороздіна, віцепрезидентка ГО «Ла Страда-Україна»

Участь у заході взяли 67 лікарів та медичних директорів ЦПМСД з м. Києва та м. Бахмут.

Це уже третя зустріч у рамках проекту "Моніторинг та випадків сексуального насильства у практиці лікарів первинної ланки". Загалом у результаті нетворкінгів вдалося напрацювати рекомендований і погоджений алгоритм взаємодії сімейних лікарів із допомагаючими службами та організаціями, а також визначити роль лікаря у цих випадках:

  1. Моніторинг (на основі отриманих в курсі знань та навичок)
  2. Валідизація стану та підтримка (на основі отриманих в курсі знань та навичок)
  3. За потреби - ППД (на основі отриманих в курсі знань та навичок)
  4. Психоедукація щодо наслідків психологічних, фізичних та впливу на якість життя (на основі отриманих в курсі знань та навичок)
  5. Інформація щодо можливих видів допомоги та шляху пацієнта (на основі нетворкінгів та бази перенаправлень)
  6. Перенаправлення (на основі нетворкінгів та бази перенаправлень).